Den här jäkla mensvärk gör mig galen!

Fy skäms över mitt skrivande har jag blivit så upptagen i mina studier att jag ej orkar skriva så mycket måste bättra mig..

Jag som sakt blir galen haft mensvärk över två veckor ryggen och magen värker har tusan inte haft ont i magen på flera år.

Så hållde jag just på att få panik datorn ville fan inte starta blev rädd ett tag där men tror jag har svaret på fråga själv för gamla dålig fläkt laptopen blir överhetat svar ett på frågan sen har jag datorn lite fyll av skit så ska spara det på cd sen så jag slipper detta problem. Men hoppas datorn kan hänga med tills man har bättre inkomst så man kan köpa en ny men denna får hänge med tills den ej orkar längre.

vad händer annars som tar så mycket tid ifrån mig..

Jo utställningar var ju i tisdags så då gick man till 19:00 på kvällen snacka om att man var trött och så stressad över studierna förstår ej hur jag ska hinna sy och väva allt på dessa sista veckorna.

Har snart bara 2 meter kvar på väven känns lite lättare men börjar tröttna på den nu så hoppas verkligen att jag får den klar snart..

Mest stressad är jag nog över allt som ska göra i syvärlden känns som veckorna går fort jävligt skönt men har massa tyger kvar att sy på visst kan göra det i sommar också men roligare att få det klart.

Men inte bra att stressa då blir inget klart så får sakta ner lite på tempot efter jag har vävt lite till.

Annars vad händer man planera påsklovet blev bjuden på fest på påskafton får se om det blir något för måste ta mig hem går inga bra bussar förens tisdag och jag vill gärna åka och hälsa på mina föräldrar och mormor så får se om jag inte hittar någon som kör mig till bussen på söndag morgon så blir det nog att hoppa av festen.

Annars fundera jag på om man får betala skatten eller får tillbaks ska bli intressant att kolla när man kommer hem på lovet och lämna in den. Gissar på att betala nu när man har dåligt med pengar..

Men annars så kommer denna helg bli lugn och saknar min älskling han åker snart till dalarna så blir att längta efter han massor.

Men nu ska detta troll sova och tack att datorn funkar men godnatt

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till läkaren o få något bra för mensvärken.. Det finns ju faktiskt bra medicin mot sånt..



Kram syrran

2009-04-04 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0