Detta går segt vill ha nästa vecka nästan mini lov då..

Då var man här skulle bara säga att idag mår man mycket bättre.

Mycket i skolan men har fått många nya ideer på kläder:)

Sitter lite sur nu en kille adda mig msn blir galen kan dom inte läsa att man är upptagen blir så trött så har dom mage att fråga om att cama blir så sur..

Blir galen och jag är för snäll att blocka kan ens inte blocka min värsta ovänner. Jag är för snäll och blyg.

Tur att jag inte är hemma nu skulle Anton få ta all skit och mitt sura humör.

Hoppas jag är på humör när åker hem nästa onsdag..

Måste snart sova men är nog lite för sur för att kunna lugna ner mig.

Men imorn är det sömnad och jag har så mycket i huvud men vet ej vart jag ska börja.. Får tänka på det tills imorn.

Godnatt mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0