Imorn åker man hem efter 4 trevliga dagar hos mina föräldrar.


jag med monster

Nu sitter man i lilla Överum hos sina föräldrar och hälsar på.. Blir en svänn till mormor idag.

Jag kom till hålan i måndags eftermiddag det blev middag hos mormor lika gott som det brukar vara mums:)

Vad har man annars gjort här jag har kollat bland min saker som jag har kvar blir en full väska som hänger med imorn. 

Hitta en Rosa bordlampa som kommer bli min och Antons nya läslampa vid sängen den andra är ju sönder och så hitta jag massa annat med.

Igår var jag i Gamleby och kolla läget köpte lite på ica och fick ett par gympaskor av pappa som vi köpte på sportringen i  gamleby det var ett par reebook dom hade lite rabatter. Så blev jätte Glad.
 
Min älskling är i Dalarna så missar han men ska åka hem om någon helg igen när skolan har lugnat sig lite.

Saknar han massor men snart är vi heltids sambos hihi *ler*.

Så imorn åker man hem vid tio och är hemma tre så blir en lugn fredag hemma med mys med katterna.

Så måste jag lämna in min skatte sak också tror jag får betala tillbaks tvyärr.

Men nu ska man avsluta detta inlägg.. Ska bli bättre på att blogga borde skämmas hihi..

Ha en bra dag mina läsare!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0