Klar med väven:)


:P

Då var det söndag mer exakt en vecka kvar till man blir 21 år.

Börjar med att berätta om skolans öppethus som var igår.

Det var väl lugnt och skönt fick massa beröm för min väv när folk gick runt kändes bra och jag har vävt klart har lite av varpen kvar ska ta det sista till en lite duk så man slipper få så mycket varp kvar.

Det var loppis med köpte lite bara en porslin hund en svart söt sak som jag vasna för den kosta bara 20kr så inte så farligt och sen blev det massa gamla klädmönster i en hel kartong 50kr värsta fyndet men det ska jag sälja lite av det på tradera sånt går skit dyrt på tradera ett gammalt mönster i vissa fall kan man få det för 500kr folk är nog fan galna vem köper så dyra mönster och ett mönster dess utom tänk om jag säljer mönsterna så kommer jag ju få minst det tre dubbla för ett mönster hihi *Ler*.

Men jag jobba över igår vi slutade 13:00 men jag vävde till 17:00 snacka om att jag helt slut igår och idag är jag mer slut en jag var igår.

Det har varit underbart väder hoppas det fortsätter veckan som kommer nu.

 Vad ska man göra sista veckan av sitt 20 år:)

Jo ska göra klart lite i plugget har massa saker att göra fast vill inte tänka på det och jag måste packa om jag ska hem på onsdag blir en stressig onsdag måste gå lite tidigare så man hinner med tåget fy kommer fan inte hem förens sju på kvällen usch det suger..


Men denna helg har det blivit massa filmer och såg Da vinci koden igår trodde att den skulle vara dålig har läst lite om den men den var ju jätte bra lite ut dragen men endå bra.

Var en film för mig spännade och overkligt.

Jag är nog lite konstig gillar allt som är jävligt overkligt man kan ju bara kolla på filmer och sånt jag gillar..

Typ Harry Potter och Merlin men jag tror faktiskt vissa saker funkar med magi någon stans finns det magi det är jag helt säger på..

Men nu ska jag nog sluta skriva innan det blir ett långt inlägg..

Ha en bra dag i solen alla som kan vara ute utan att få nys och rinnade ögon jag håller mig inne.

Kramar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0