Är så nöjd med mitt plagg som jag gjorde igår:)

Då var det fredag vad ska man säga känns inte som fredag.

 Vi har skola imorn suger verkligen det ända bra är att jag får jobba med väven i tre timmar hoppas i hela mitt hjärta att jag har vävt klart min meter imorn:)

 Öppet hus så vi får mat med imorn så slipper laga någon mat hoppas det är något gott:)

Kanske lagar något sent imorn får se hihi..

Annars så handla jag precis kände kan inte sitta inne hela dagen så handla ska göra en kladdkaka som jag ska bjuda min kompisar på för jag fyller år.

Så blev lite i affärn men fan vad vetemjöl väger om jag inte hade haft den så hade det varit lättare.

Så blev det chips med.

Hjälp måste sluta med chips får nog bli ett 21 års mål att dra ner på chips men fattar inte hur jag ska klara det kanske arbetslösheten kan hjälpa mig med.

Jag sitter på internatet ensam för mina polare är i malmö och ska festa men jag ville inte och har ingen ekonomi till det heller så stannar mer här själv synd att det är öppethus hade åkt hem annars.

Jag fick låna noffis tv och dvdspelare så kanske klara helgen något bättre med lite film kollanade.

Men lite ensamt faktiskt men gillar att vara ensam utan hemma för då är det underbart med sina älsklingar dom hörs inte så mycket om inte scrat är kåt som sist jag vara hemma fick inte sova ifred för hon skulle in under mitt täcke och ha rumpan i mitt ansiktet det ända som är bra när hon är kåt är att hon blir så mysig vill mysa hon vill knappt aldrig mysa annars..

Jag vet heter ej kåt men låter mycket roligare att säga så..

Jo tänkte lägga in lite bilder på ifrån igår när vi hade ett projekt vi fick en sak vi skulle skissa och göra ett plagg av och jag
fick en liten fisk.

fiskenbaksidanfin pärlorfin:)silver.

Jag är verkligen nöjd med det jag gjorde av den lilla fisken vi behövde bara tänka på fiskens färg eller form typ allt så vi behövde inte ta samma färg eller göra en hel fisk så man fick använda sin fantasi och det älskar jag då jobbar jag som bäst det skulle vara klart samma dag kändes jätte skönt och det bästa av allt att vi fick jobba direkt på provdockan utan mönster skit skojigt:).

Det ända som är synd är att man inte kan ha den lite för liten men skitsamma.

Men den blev nästan lite älv aktigt eller lite brudklänning stil på den.

Men nu ska man nog snart ta och äta så ska man nog se lite filmer och ta det lugnt.

Ha det gött idag mina läsare!

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0