Dagarna går snabbt denna månad!

'blomma

Då var det Augusti:(

Pärlan har inte kommit hem än snyft saknar flickan massor.


Jag kan inte fatta att jag snart ska flytta och vara ca. 40-50 mil mellan Anton och mig.

Kommer bli jobbigt att vara ifrån varandra så länge och hoppas älskling kommer trivas..

Men bra kommer göra lite kul innan jag börjar mitt nya liv i Överum ska ta bussen från Kalmar till norrköping och brosan.

Ska hälsa på brosan och bo hos honom och sen ska jag med en kompis gå på Rix fm festivalen ska bli kul.

Kan inte fatta att det bara är 15 dagar kvar tills rix fm festival och 14 dagar kvar tills jag reser och anton

Känns som jag vill att tiden ska stanna en stund.

Anton packar på och känner sig stressad och jag hjälper till lite iallfall.

Annars så försöker vi umgås så mycket som möjligt våra sista dagar tillsammans innan flytten.

Jo Jag har adressändrat till den 13 augusti så ni som vill ha flyttkort kan ju säga till.

Jag ska snart börja packa det lilla jag har kvar på Öland måste ju pröva om det får plats i väskan hoppas verkligen det ska åka buss så vill inte ha för mycket..

Idag läste jag i syrrans blogg hon hade lärt sig något nytt om dyslexi hihi *Ler*.

Får se kanske blir mitt nästa drag i den andra blggen om skola och mobbing vi får se.

Men nu måste jag äta..

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0