Första veckan som byfåne igen.

hihi

Då har det gått en vecka tiden går fort och har varit särbo i vecka.

Hur jag mår bättre en jag trodde jag skull göra saknar min Anton men funkar bra en då försöker se framåt och tänka på att vi snart träffas.

Jag har mest sökt jobb och fixat med papper så varit på ams och sen frågat lite efter praktikplatser.

idag har jag sökt 12 jobb mest i fjällen Åre,sälen, Härjedalen.

Det är mest städare,serverning och butiksjobb hoppas på jobb håller tummarna:)

Men känns konstigt att dom flesta går i skolan utan jag gör det.

Men som sagt inte ensam om att vara arbetslös så känner mig inte ensam. Så är det faktiskt skönt att slippa skola ett tag tror jag verkligen behöver en paus och tycker jag för kännar det med.

Jag har inga pengar pank som inte vet vad men klara mig bra endå fixa ju nytt modem till mitt mobilt bredband och är gratis till jul:)

Jag har varit med Mariette och hennes dotter denna vecka dom har varit på besök och det varit jätte skojigt.


Har jag något mer nytt tror inte det livet fortsätter i mitt arbetslösa liv..

Saknar min älskling där upp i Dalarna men han verkade ha det bra på skolan sist jag prata med han:)

Två år får man vänta på att han ska bli klar och då hoppas jag har jobb eller pluggar lite längre upp i landet.

Men nu måste jag plocka med mina saker och kanske hitta lite mer jag kan sälja på tradera:)

Ha en bra kväll..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0