På onsdag lämnar man Öland:(


fin vår känsla

Tiden har gått fort redan snart tisdag ,

Snyft idag måndag har vi packat och städade nästan färdiga känns lite jobbigt faktiskt.

På onsdag åker jag vi middags tid vi tolv någon gång från Öland sen halv två från Kalmar är frame i Norrköping vid lite över fem.

 brosan skulle hämta mig ska bli kul att umgås med han och hälsa på han lite.

jag sitter nu på en madrass dom flesta möblerna är flyttade blir att umgås med min Anton innan jag åker iväg han har myckte rollspel så blir att umgås på kvällen natten.

Kommer nog ta ett tag innan vi träffas igen jobbigt med det klara man vi har ju haft det förut.

Torsdag blir det Rix fm Festival i Norrköping ska gå med Kristin som jag inte träffat på ett år och så köpte hon en film på cdon till mig Supersugen den är så bra var ju 41% så extra billigt så har sparat så hon kan få pengarna eller en hamburgare.

Vi ska se många bra artister och några dåliga men är ju Gratis.

Men idag var jag på röda korset och köpte tre kartonger vi har lite kvar att packa och så hitta jag ett fint armband som kosta 5kr så kunde inte hålla mig det var ju rosa men snart kommer jag få se alla mina saker och sy saker så man kan börja skapa och sälja.

fick armbandet för 5kr för jag var sista kunden och att jag fick gå fram och tillbaks med kartongerna för kunde inte bära tre samtigt och dom var jätte trevliga och man hann precis innandom stängde..

Snart ska jag börja sälja massa skit på tradera så pengarna ska sparas och fundera på starkt att spara till en ipod eller mp3-spelare och lite ska man betala av på sina skulder man har.

men nu ska jag nu avsluta detta inlägg nästan gång man skriver så bor man i lilla Överum igen känns knäppt men är sant.


Ha en bra kväll!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0