Bilder, från Scotts och skånehelgen!


Scottshelgen

Den 20 november, hade jag och Kristin bestämt oss för att umgås hela helgen:) och fredagen blev det Scotts. Snacka om att vi hade skoj::) 

 scottsfan så skoj det var:)scotts Henke:)super kul var det:)Kristin känner sig stolt:):)vi

Vi var jävligt trötta efter den natten och helt sluta i benen.. Tyvärr inte så mycket, snygga boys om man inte vill flörta med 34+..



Skånehelgen


Vart på dop i skåne. Min bästa kompis dotter skulle döpas:) var underbart att träffas igen.. Man ville knappt åka hem.. Men en lyckad helg..

dopetTårtanskåne katterna


kalleSöt liten buse 

Måste berätta om lilla Kalle, som jag sov med i samma rum. Han är så himla söt:) Man kanske ska gifta sig med en sån söt liten sak. fast min allergi klar ju inte av en sån söt liten sak.. så får väl hitta en man, kanske i stället hihi..


Men har haft bra helger, fast lite stressigt. fast dom blev lyckade så gnäller inte:)

Ha en bra natt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0