Tror faktiskt, jag är rätt nöjd med mig själv:)

Hej hopp i lingonskogen:)

Borde skämmas, vad jag skriver lite. Till och med min kusin skriver mer än jag..

Kanske ni vill veta vad menas med rubriken:)

Men jag känner mig faktiskt jävligt söt och vacker:) Har jag inte gjort på flera år:)

Får så mycket beröm av killar hur söt jag är, sen skitsamma om dom bara säger det för att flörta eller menar det.
Vem bryr sig om det.

Vad har Anna, gjort för hon inte har skrivit..

Jo, avslutat sin praktik och nu sitter hemma, och väntar på svar om man kommer in på komvux nervöst, vill verkligen plugga nu på allvar.

Jo varit i skåne på dop, vet ej om jag har skrivit det, mitt minne är som ett dasslock.

Det var trevligt, var lite nervös för resan, Men gick super bra:)


Lite bilder från skåne helgen och scotts helgen, kommer i nästa inlägg.


Nu orkar man inte skriva mer, lat som man är:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0