Underbar helg:)

havet

Då var denna helg avklarad också..

Denna helg blev det att umgås med familj och släkt.

Var hur trevligt som helst..

Min systers familj från Göteborg, var hemma i byn.. Så det var skit kul och fick massa fina julklappar.

Fick: En bok om nätdejtning, två coola skriv block, precis i min smak och ett mega wet gloss, från isa dora:) Sen en miniräknare, skit bra för mig som är kass på matte hihi.

Så Jätte glad och åter ett Tack till syrrans familj, för mina fina julklappar..

Det blev massa god mat också hela helgen:)

Idag..

Har man inte gjort så mycket eller jo kanske..

Man har plockat bland sina saker inför städningen, Lovat mig själv att städa hela huset, som jag brukar göra.

Så, har jag gått med i Astma och allergi förbundet, kosta ju bara 110kr.

Så känns bra och man skulle få massa bra info och förmåner.


Men nu, ska man nog laga till sig lite mat:)

Just det imorn, åker man till stan och ska shoppa, dom sista julklapparna..


Bilden, har inget med temat att göra, men kände för lite värme.. Bilden är tagen i Loftahammar vid Tättö


Ha en bra kväll:)








Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej! Nice blogg du har ;P ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-12-20 @ 20:48:55
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0