All denna hysteri om Alla hjärtansdag om man älskar någon kan man vissa det vilken dag som helst på året!!

Det är nog det bästa jag har sagt men tycker verkligen så:)

Jag firar inte Alla hjärtans dag så hårt butikerna kännar massor på att vi går och köper massa saker på alla hjärtansdag.

Jag älskar min pojkvän han är det bästa som har hänt mig och jag vill kunna vissa min kärlek hela året inte just den 14 februari.

Börja nästa gråta sist jag kom hem och fick ett vackert halsband av min älskling och det var en vanlig dag tror man blir mer glad över att få något som just man inte får på Alla hjärtansdag.

Men kanske låter som en tråkig människa men om man älskar någon ska man kunna ge den något eller kunna vissa sitt hjärta vilken dag som helst:)

Så till sist så för mig kan lika gärna vara Alla hjärtansdag vilken dag som helst det kanske har sin historia men det har blivit för stor grej av det precis som halloween..

Så våga vissa din kärlek och vänskap imorn nästa vecka och hela året!!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0