Blir galen på folk som inte kan låta andra få säga sin åsikt!!!





Är så trött på detta nu..

Jag har varit rätt tyst och blyg men nu har jag börjat bli trött att folk inte lyssnar på vad jag har säga.

Kändes idag vi hade möte om modevisning kändes som vad man en sa så hörde dom inte eller äns ville lyssna ok jag sa inte så mycket sluta rätt fort blev bara sur och ledsen. Min kompis sa mer men han fick verkligen kämpa för att få ut sin åsikt.

Känns som när folk lyssnar så är det mest när jag är arg för då låter jag som en arg greve från 1800 talet typ.. Dom typ vågar inte annat än lyssna på vad man har att säga då..

Men tycker inte jag ska behöva gå och vara arg för att folk ska lyssna..

En sak som är säkert ni borde bara veta vilken kunskap och åsikter blyga och tysta har men dom går och gömmer den vi släpper fram den när vi känner oss trygga oftas blir det för folk som vi älskar eller känner väl.

jag kan säga att jag vet att jag inte vissar min kunskap bara lite av den och det är för i många år har det känns som ingen lyssnar varför vissa något när ingen lyssnar eller av bryter än hela tiden?

Men nu förtiden har jag ett rätt bra självförtroende och vågar säga lite mer vad jag har för åsikter. Men i min klass kan man inte det man blir överkörd så fort man börjar..

Så gott folk låta alla vissa sin åsikt och idéer!


Men annat roligt jag vann på ett bud idag på tradera på en manga t-shirt vet ej om jag kan ha den men vill ha den ändå.

Lite jobbig betalning för var ett företag så fatta inte redigt hur man skulle betala till dom men det gick bra skicka och fråga så nu är det fixas och dom skulle posta paketet imorn och jag som inte är hemma snyft:(. 

På onsdag får man pengar och dom måste man hålla hårt i, jag sak betala lite saker i skolan och räkningar.

 Så vill jag spara lite för blir jobbigt för får ej några pengar i sommar om man inte hittar sommarjobb.

Men annars är det bra med mig tillbaks till "grishuset" tvyärr vill bara hemma men veckorna går säkert fort hoppas jag.

jag tänkte inte lägga in bild blir ett fint youtubeklipp.

Har sökt massa men har hem längtan så blir ett kärleks klipp:) tycker om videon vacker kunde knappt bestämma mig för vilken jag skulle välja men blev denna :) hoppas den funkar..

Men ha en bra natt mina läsare!

Godnatt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0