Då var det fredag och man njuter av sista dagarna på lovet.


skins

Nu var man här har ju lov så har inte tid att skriva:)

Umgås med min älskling och spelar Moon harvest:)
 
Diggar verkligen det spelet.. går jätte bra har massa djur nu hihi..

Jag annars har jag sytt och shoppat på tradera..

Man har massa tankar i huvudet och saker som måste göras:)

Så kollar man hur det går i rättegången mot piratebay ..

Nyfiken hur det går men hoppas verkligen inte det blir ett hårt straff om dom sätter ditt dom får dom sätta ditt nästan hela svenska folket och det skulle sluta med att alla anstalter är fulla till början av sommaren.

Jag tycker man kan få ladda ner men kanske för en liten summa isåfall så är det ju rätt endå.  

Tycker redan bolagen kännar massa miljoner och där kör dom i sina ny inköpta bmw när en annan student knappt har råd att köpa en cd eller film för dessa priser.

Så hoppas det blir nytt så man kan ladda ner saker för en liten summa då skulle nog bolagen känna mer pengar på folket..

Men skitsamma nu snackar vi om något annat.

På söndag ska man tillbaks till grishuset usch vill inte men hoppas månaderna går fort det ända som är kul är att vi ska på studieresa till borås och göteborg i mars.

så då får man ju träffa syrran och kanske min kusin.

Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll blir det på spåret..

Jo just det bilden är från än ungdomsserie som heter skins som jag såg på förut som går på kanal 5 igen så missar säsong 2 snyft. Jo denna bild blev stoppad för den var för porrig och vart är den för porrig? Så blev ingen skins reklam med denna bild dåligt tycker jag:)

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0