Festat i malmö hela helgen.

 Då kom man till internatet igår eftermiddag trött som ett svin.

Har inte varit i skolan idag mådde inte så bra imorse tror det berode på sömnbrist.

jag i malmöjag i malmö Bild 1. Sminkning på fredagen och Bild 2. Sminkning på lördagen vilken är finaste? tycker ni..


Har festat till halv fem till nästa sex på morgonen och jag är inte van med detta..


På fredag kom vi ner gick åt på max sen åkte vi och hämta nycklarna hos ctoffes brosa sen åkte vi till lägenheten.

kompisarkompisar MIna två underbara kompisar som jag umgås med:) Som var med till Malmö..

Sen blev det förfest hos några tjejer och sen gick vi ut på en nattklubb i Malmö..

Det var massa med folk och jobbiga killar som inte fatta att man hade kille så nästan att man fick börja slås för att dom skulle ge fan i en.

Men som tur har man bra kompisar som skyddaren:)

Men jag dansa mest inträde blev 100kr men billigt för en annan som inte drack ett skit:)

Vi kom hem vid fem tiden tog taxi vi var några som dela så blev inte så dyrt.

Jag och ctoffe skulle handla tyger till skolarbete så vi skulle upp vid tio så blev inte mycket sömn får jag lov att säga och det märks idag.

Jag shoppa massa tyger och sy tillbehör så det räcker hela terminen och lite till så blev över 800kr men det räcker länge som tur är.

Jag shoppa på Shock också en svart trosstrumphållare och blekmedel till håret.

Sen det enda ut över köpte jag var en passande strumpa och bh till hållaren sånt vill min älskling att
jag ska ha så tänkte vara extra fin när jag kommer hem hihi.

Det sista blev en mascara och en tidning till min älskling.

Sen åt vi pizza och var i lägenheten det fanns badkar där så jag tog ett härligt bad innan utgången på natten

badarDenna bilden ser det inte ut som det är jag..

Då gick vi först till ett skit ställe och var där sen gick vi till det stället vi var på fredagen..

Det var kö och vi fick vänta en stund med gick bra kom in vi dansa och så till nästa sex på morgonen.

Sen var det en jobbig kille som ragga på mig han var verkligen trög.

Så han vill inte ge sig så min kompis börja nästa slås med han så blev av med svinet till sist glad över det.

Men sen åkte vi hem efter allt folk hade gått för vi tappa lappen till våra jackor men var kul att se alla jävla fulla personer glad att man inte dricker.

Så kom man hem gick upp tio på söndagen med hihi trött som tusan så vi packa ihop allt och åkte till stan och handla det sista och åt på max..

Vi kom till internat vid fem på eftermiddagen:) Skönt men trött..

Vad ska man säga om helgen ja vet inte men sakna min älskling som fan hade varit miljoner gånger roligare om han hade varit med.

Så om det blir någon nästa gång så ska han med.

Kände mig verkligen ensam.

Men älskar verkligen min Anton skulle inte kunna byta bort honom mot någon i hela världen har fått den bästa:)

Min älskling du förtjänar mig överallt annat och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.

Men var bara tvungen att ringa min älskling på söndagen saknade han massor hållde nästa på att gå från klubben när man såg folk hångla mot väggarna.

Ville bara hem och kyssa min älskling.

Men nu ska man klara av denna vecka och till nästa torsdag kväll innan man är hemma:) och då får man vara hemma en hel vecka jippie..

Men denna helg är över och nu väntar man bara på lovet:)

Jag tänker lägga in massa bilder från Malmö:) idag.

köket..sovrummet   lite av lägenheten vi var i..

Men ha en bra dag kommer tillbaks snart och skriver om vad som händer!

Mvh Tröttis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0