Inne i en deppig period på året:(


öland på vintern.

Då skulle man skriva lite igen har blivit mycket inlägg denna vecka:)

Är inne i en stor depp period av detta året fråga mig inte varför men är bara det..

Vet ej vad jag ska göra men allt som brukar vara kul är skit tråkigt och jobbigt.

Glömmer saker bryr mig inte så mycket skulle bara vilja vara hemma och inlåst och inte tänka så mycket.

Jag tänker för mycket just nu på allt:)

Det bästa denna vecka är att lovet närmare sig med stor steg och att jag skicka in ansökningar på sommarjobb hittade tre som jag sökte runt omkring där jag bor:)

I torsdag fick vi räkning på hyran och skolan är helt sjuka den skulle vara betalt den 2 februari och det var ju den 5 i torsdag och jag betala den igår.

så om vi får anmärkningar så ska fan jag ringa pappa för klara inte av att bråka med dom när dom är så knäppa.

För isåfall får dom ge hela internatet anmärkningar.

Så är trött på detta skönt att det snart är mars så kanske slipper detta snart och hoppas man får jobb så man kan försörja sig så man kan betala räkning hemma. 

Hjälp vad jag äter allså har mens också jobbigt värre sitter och svettas som vet inte vad jäkla hormoner.

Var deppig innan jag fick mens så är inte den som spökar iallfall..

Men hoppas jag snart mår bättre:) iallfall tills jag ska hem vill inte vara deppig tills jag kommer hem.
 
Idag har man sett två filmer Hellboy 2 den var bra typ lite av min film men man kanske ska se den första innan man tar tvåan men gick bra fatta endå vad den handla om. 

Den andra filmen var nya Scary movie den var också bra fick faktiskt lite skratt men var inte mycket:) 

Så kvällen har varit bra endå men känner inte för att sova kan ju sova länge på morgonen.

Men glad för jag har hyfsat med pengar på kontot fast jag shoppa förra helgen:) Skönt att något är som det ska..

Men senare idag allså lördag ska man laga sig god mat och sy så man hittar på något för då tänker man mindre.
 
Men ha en bra natt mina läsare kanske bäst att bloggaren går och sover så hon orkar sy imorn och hoppas den period försvinner snart för trött på detta deppande..

Kram Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0