Pluggat över idag!


fin
Idag är man slut har ont i halsen som tusan och jobba över på skolan till fem ville börja med att få in bilden på manga killen i ramen och det fick jag kanske inte blev det bästa men blir nog snyggt endå:) Så ska trycka det senare blir efterlovet tror jag.

Annars så går det bra har sytt massa saker till modevisning om det nu blir någon inte bestämt än.

Så inte mycket kvar men endå lite hihi..

Jag är lite stressad idag måste duscha och så ska jag raka benen om man ska ha snygga underkläder när man ska hem så vill jag ha fina ben.. Men tänk om man endå hade ett badkar:(

Hoppas jag blir bättre tills på torsdag så jag inte smitar ner min älskling.

Jag längtar verkligen hem går bara och väntar på att det ska bli torsdag..

Imorn så är det friluftsdag på eftermiddagen och jag ska gå stavgång fattar inte hur jag ska klara av det allså har mens plus ont i halsen passar ju bra att vara ute i snö oväder.

Men kanske ska gå och fixa det där nu innan det bir sent på kvällen.

Ha en bra kväll mina vänner!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0