Så skönt snart vår!

Så nu har nästan snön smällt bort helt underbart och snart kommer väl våren med pollen och alla små hemska kryp.

Jag sitter här och hostar för mig själv har piss tråkigt alla är typ sjuka och jag börjar känna av det lite själv började hosta imorse.

Har massor att göra.

igår pröva vi en av mina klänningar på modellen gick jätte bra mycket jobb kvar men går snabbt när man har börjat med den.

Så ska jobba som tusan nästa vecka så hoppas inte på en förkyldning..

Jag har tryckt massor av det första trycket blev skit bra det andra fick jag lite problem med ramen som bråka men blev väl bra endå.

Så skaffa jag lite fler t-shirtar men min t-shirt ska jag göra om gillar inte såna.

Men hoppas älskling blir glad.

 Så lägger in kort på det färdiga resutatet.

tryck 1manga 1tryck 2tryck 2 nära
Tryck 1.                                                  tryck 2

mitt.mitt tryckmin älsklings tröjamin älsklings tröja
Min t-shirt fram,bak                             min älsklings t-shirt fram,bak

Jag har ju vävt ett tag nu på älskling och mitt överkast.

Jag har börjat med det limegröna.

Jag har inte kommit långt med det men går fortare sen när modeveckan är över då ska man börja sy till sig själv.

rosenkrans limegrönRosenkrans.

Jag har namnsdag idag så köpte en daimtårta igår kände för att fira lite på Maria dagen.

Nästa helg blir det studieresa till Borås och Göteborg då får man träffa syrran. Så har inte tid att bli sjuk..

Men har inte så mycket att skriva händer inte så mycket har planerat om så åker hem nästa helg får mer tid hemma för vi är ju lediga på den fredagen då.

Så ringde älskling igår och meddela det igår så han vet det för nästa vecka har jag inte tid att ringa fullt upp som sagt.

Men man kanske skulle packa till resorna och städa..

Ha en bra dag mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0