Jag har nog 21års kris!


rosa

Då var det onsdag om det bara kunde ha varit nästa onsdag men nej så är det inte.

Denna vecka har man inte gjort så mycket.

vävt lite och sytt på en klänning till modeveckan.
 
Den är nästan klar skönt då har man två kvar att göra. 

tänkte om jag inte får såld klänningarna i skolan så ska dom säljas på Tradera det verkar gå bra att sälja kläder där hoppas man får mycket för dom..

Annars så har det varit rätt lugnt och tråkigt vill bara komma hem:)

Åker hem nästa torsdag ska bli skönt trodde jag skulle få ta bussen jätte sent men har en klasskompis som kör mig till bussen så kan åka vid fyra så är hem lite tidigare skit skönt:)

Denna vecka har man jätte mycket hemlängtan okej det brukar jag ha hela tiden men endå..

jag är så nervös över allergitestet med om man har fått svar eller inte. Men hoppas ha svar tills på sportlovet.

vad händer annars inte mycket i helgen ska man väva eller sy får se vad man hittar på:)

På fredag har vi ledigt så skönt faktiskt:) Sova länge ha ledigt två fredagar i rad *ler*.

Men annars så håller jag på att ändra mitt cv och det men hittar inget bra foto skulle kunna skicka ansökningarna men vill ha en bra bild jag kan vara stolt över:) men får fixa det i helgen så man kan skicka iväg det så man har det gjort.

Hjälp vad många som är hemma och är sjuka nu hoppas man håller sig frisk.

Jag nyser hela tiden så hoppas det håller sig så tills jag ska hem så det inte blir värre.

Men rätt tråkigt blogg inlägg idag är utråkad och trött..

Som sagt har 21 års kris i natt glömde jag mina nycklar i dörren så har sovit med nycklarna i dörren så vem som helst skulle kunna gå in måste fan sluta med detta. Men men gick bra endå så hände inget som tur är.

Men nu ska jag göra annat ha en bra kväll mina läsare!

Kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0