Andra avenyn har börjat!! så spännande.


andra avenyn

Nu är en glad flicka här Andra avenyn har börjat och jag kolla precis det på webtv tur att det finns när man inte har någon tv..

Lika spännande som alltid Undra vem som är pappan till silvia?

Vad har man annars gjort igår handla man mat och bankkortet bråka men funka idag som tur var:)


Idag var sista tryckdagen hann inte trycka på mitt linne så ska det imorn för att fröken inte kunde vissa mig idag. 



Igår fick man reda på modeveckan i Karlskrona det kommer vara den 19 mars så nu måste man jobba på som tusan för att få plagg till den dagen.

Så måste man lämna skisser på hur plaggen ska se ut innan måndag..

Jag måste hinna med att trycka några t-shirt med till min älskling och till mig med kanske får se på vad tiden räcker till har ju väven också..

I helgen ska man nog väva lite faktiskt och börja sy har lite press på mig känns som mars är snart skönt det med.



Nästa helg ska man hem ska bli underbart och slippa detta ställe..

Annars är det väl inte så mycket bara att man har massa att göra på en så kort tid..


Men är jag på gott humör men trött efter två deppiga dagar..

Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna


Kommentarer
Postat av: Anton

Kämpa på älskling! Jag och flickorna hejar på dig:)

2009-01-14 @ 07:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0