Blicka tillbaks på 2008 och se framåt!!


2008

Jadå hur ska man börja med jo vad hände i mitt liv förra året 2008 vi börja då se vad vi hamnar i slutet..


Januari: 

Man var kär och upptagen med en kille som heter Anton. jag flög runt på molnen.



Februari:
 
Hjälp vilket minne man har.
 
Vet inte som hände den månad men är säkert inget viktigt eller jo hade namnsdag Maria dagen.

Sa upp lägenheten i Gamleby.



Mars:

Pappa fyllde 59 år och jag är  lika kär och lycklig.

Åkte mer och mer till Öland.



April:
 
student närmare sig och jag mår bara piss vilken hemsk månad kan nästan tror att man hade mens hela tiden..

tack min älskade familj, pojkvän och vänner att ni finns vad skulle man göra utan er..



Maj:

Grattis till en ung vacker kvinna som fyllde 20 år:)

Mådde inte så bra denna månad heller en utredning om min utvecklingstörning väntade som jag hade krävt själv att få göra.

Fick reda på att man kom in på en folkhögskola lite av det  roliga denna månad.

Var på Ekenäs slott på medeltidsmarknad och riddarspel med mina föräldrar och där träffa vi syrran med hennes sambo.

Det var kul med fint väder.



Juni: 

Tog student var super glad inte tår kom var så skönt att slippa den skolan och man kände sig fri som fågel.

Någon dag efter gjorde jag min utredning som gick jätte bra fick kom tillbaks och veta att jag inte var utvecklingstört.

var en lättnad efter så många år att få veta det.

Men är endå Anna som jag var förut..


Sen det bästa jag flytta till min älskling på Öland så då var man sambos kunde man inte tror att det skulle hända mig.

Antons galna kusiner var på besök från Dalarna och sov oss hos var kul men rörigt eftersom jag hade massa flyttkartonger hemma.



Juli:

Blev Faster till en liten Agnes den 11 juli..

Jag levde ett härligt sambo liv med min älskling och vi och hans kusiner var i borgholm och shoppaloss.

Så bada man massa blev mer än 4 gånger kanske blir så när man bor nära havet.

Jag var ner hos mina föräldrar lite och hälsa på innan skolan börjar.

Pappa körde i med motorcykeln.

Hjälp så rädd man blev!

Tack gode gud att han lever idag.

Om man kommer ihåg rätt så gick fem revben av och ett nyckelben.



Augusti:

Lugnt och skönt i lägenheten.

Jag och sambon myser.

Jag planera och packar för skolstarten vid folkhögskolan i blekinge.

Jag börja skolan mycket nytt och massa nya trevliga vänner.

Får pengar av csn efter en pengalös sommar.
 


September:
 

Pluggar som en galning massor att göra.

Åker hem så ofta man kan internatet suger folk kan verkligen inte vara tysta eller städa.

Vill bara hem!!

Mamma fyller år 22 september:)



Oktober: 

Det går bra i plugget och man väver på som tusan.

Mariette min kompis fyllde 20 år nu är vi lika gamla hihi.

Hon har ju flyttat så blev att skicka paket på posten.



November:
 

Denna månad fick man veta mycket Mariette ska ha barn nästa år i mitten av maj snacka om att man blev chockad.
 
Min kusin Jenny fyllde 20 år missa man också men mamma och pappa fick ge paketen:) från mig.

Jag trivdes allt sämre på internatet tur att det bara är en termin kvar.



December: 

Då är sista månaden på året här och den man kommer ihåg mest.

Året börjar med massa i skolan är ju slutet av denna termin innan man börjar med sömnad.

jag var sur och ledsen ville bara hem så höjde rösten åt fröken men behövdes så att hon fattar att man inte ska behandla vissa som gelgrisar sa att jag gör inte som dom tycker det är ju endå folkhögskola man ska få jobba ut i sin egen form.

Så kände mig stolt över att reagera så mot översittarna och gelgrisarna. 

Synd att alla inte hörde.

Sen så var terminen slut och jag tog ledigt två dagar innan vi sluta..

Skönt att man fick det iallfall.

Man kom hem och då släppte allt det onda i sig och jag mådde super bra:)

Sen en åkte man ner till sina föräldrar i överum och firar jul var hur trevligt som helst kom fram massa minnen. 

Var underbart att träffa alla..

Sen åkte man hem och firar min älskling 23 årsdag och sen några dagar senare så åkte vi ut och firar nyårsafton hos Antons pappa.
 
Var jätte kul vi spela riket och Buzz. Jag vann i riket och en gång i Buzz.

En lyckad dag och natt.

som får av sluta detta år.

Det var ett år med många förändringar...



Nu ska man se framåt 2009!!


Undra hur det kommer blir!! 

Sånt man vet är!!

Min kompis får barn.

Jag tar Examen från folkhögskolan den 10 juni( ska bli underbart längtar)

Massa som tar studenten blir att åka runt.

Sen så ska man söka jobb med.

Det får räcka denna gången!!

Imorn åker man till skolan synd att man inte kan flytta skolan till Öland..

Ha en bra dag..
 
jag ska mysa med killen och packa det sista.

Mvh Anna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0