Då har man börjat med sömnad..


fin

Då var man tillbaka till plugget..

Vad ska man säga vill helst vara hemma men min älskling säger att det går fort och det gör det säkert.


Vad har man gjort då i plugget.

Jo vi trycker på tyger är en tema vecka som slutar på onsdag.

Jag har inte börjat så mycket men är på gång vi har tryckt till några jäkla kuddar till skolan..


Vi ska sy linne och trosor hihi men jag utöver ska sy massa bikini överdelar såna där trekanter med snören som är som halterneck har ritat av en jag har köpt.

Så ska bli massa nu med pärlor och massor men tänkte inte bada med den blir en bh eller en solbikini.. Så säg till om ni vill ha upp sytt är en enkel sak att göra hihi..

Sen händer det massor framöver men tar det då.

Jag blir galen man har inte fått sina pengar från csn än tror det är skolan som har varit sena med att skicka in och meddelat att vi har börjat..

Jo så var man och beställde tid hos doktorn fick komma den 22/1 dagen innan jag åker hem. 

Var nästan som man inte fick för att jag inte är skriven i blekinge men om man var redig sjuk så fick man bara ok.

Men fick endå hon var snäll så berätta jag att jag knappt vågar äta något för halsen blir dålig ofta med alleriska chockar och att man svullnar igen och ibland får man svårt att andas.

Det var säkert det som fick henne att ge mig tid att jag berätta att jag fick svårt att andas ibland när jag fick min chockar.

Så blir blodprov sånt som man gjorde sist..

Men man slapp pricktest .

Nu förtiden kan man ta blodprov på dom flesta sakerna kunde ta för många men undrar om ett blodprov räcker?

Men vi får se ska bli intressant vad svaren vissar sen..

 Men fan glad att man ska ha mens nu så man inte blir helt borta efter blodproven hihi.


Imorn ska jag och mina kompisar åka till Ronneby och kolla på loppisar.

Men om jag inte får pengar lånar jag av en mina kompisar till mat iallfall.

Tills man får pengar ingenfara jag lämnar ju tillbaks dom så fort man får pengar men jag vill inte ta mer från mitt sparkonto känns så dumt.

Men kolla just precis på ams hemsida på jobb blev glad när jag såg Borgholm hade fått in jobb till lite senare typ i juni var en heltid plus ett sommarjobb tänkte söka på det var på ett hotell fanns värdinna och städare så söker på båda.

Men gör det senare den gick ut i april känns som man har mer chans att få det om man skickar in cv och det senare.

Men cv och det är klart men måste skriva om det lite bara ändra lite saker inga stora grejor.

Men blev iallfall glad att jobb kommer in nu men känns jag endå skulle kunna få ett sommarjobb bättre eller inget..

Jo nu ska man nog sluta skriva är trött och trött hihi..

Men ha det bra ikväll mina kära läsare sy er inte  i fingret nu hihi..

Mvh Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0