En bra helg hemma:) synd att man inte kan bo hemma hela tiden:(


allt underbart vacker..så underbart vackert!!det fina kortet

Nu är man här och skriver.

Jag har varit hemma i helgen underbart:)

Synd att både jag och min älskling är deppiga lite då och då.

Vi är deppiga för helt olika saker men vi har ju varandra som tur är:)


Men kom hem var glad att vara hemma:)

Fick ett underbart halsband av min älskling knappt så man vågar ta på det..

Det står på asken Final Fantasy X-2 så glad att det var just det en av dom filmerna är så bra..

Men får ha det på fina till fällen. Lägger in bilder *ler*.

askenvackert


Vi mysa och sen på lördagen handla vi massa mat och saker vi behövde:) 

Så helg blev lyckad fast min älskling var lite deppig.

Men ingenfara vi älskar ju varandra och tar hand om varandra. 

Vi känner varandra så väl nu så man vet när någon av oss mår dåligt.

Jätte skönt för då slipper det bli massa dumma bråk för inget.


Men helgen var underbar räkna ut nästa gång jag åker hem är det den fredagen den 13 feb hihi och sen är det lov underbart:)

Sen hoppas jag tidern går jävligt fort så man kan bo med kille hela tiden och endå internatet är inte mitt hem ucsh hatar detta ställe allså man får bita ihop.

Sen åkte man till skolan igår söndag alltid lika jobbigt om man bara slapp det snyft:(

Jag skulle komma fram innan åtta men så blev det inte för tre idioter till killar i min ålder inte kan gå på bussen normalt att glömma en av sina kompisar växa upp allså så blev att man missa tåget till skolan med tre minuter.

Idag har man pluggat och man är lite trött men inte så farligt faktiskt.

jag har börjat med kläderna till modeveckan i Karlskrona.

Kändes skönt att börja lite på det iallfall okej har inte kommit långt har typ bara klippt och fixat på den gröna klänning den gick från ful till rätt snygg faktiskt.

Men annars har man inte gjort så mycket..

Jag kanske låter deppig men är det inte men är det ibland men det är ju alla människor.

Så är inte ensam...

Ha en bra dag mina läsare!!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0