Helgen!


leksand nunna

Nu är man här har inte orkat skriva fick lite feber i torsdag som kom från ingenstans sen gick det över på lördag konstigt fattar ingenting.

I fredags var en lugn härlig dag med feber.

Snacka med min älskling var underbart att höra hans röst jag ska åka hem på fredag som kommer nu ska bli underbart så ska ringa älskling på torsdag och säga när jag är frame på fredag men är väl samma tid som sist som tur är har bussarna börjat åka till senare än prick i så kanske hinner mer bussen till öland lite tidigare hoppas det blir så denna gången.

Så blev det lördag mådde hyfsat bra lite varm men inte så farligt gick och handla lite julklappar till några kompisar man inte har hunnit med än.

Så hitta man en bok till pappa också och jag skojar inte en bok med massa märken på gamla antika saker som han kan kolla vad dom heter och sen ta reda på vad dom är värda på nätet.

Sen blev det rätt lugn kväll..

Söndag jag sov till halv ett verkligen skönt..
 
Så är jag mer och mer blivit nervös för att jag ska göra mitt rast,test hos läkaren på torsdag men går säkert skit bra..

Nu denna vecka blir det massa i plugget men det är hela tiden nu till mars känns det som.

Men det får ju tiden och veckorna att gå snabbt så kanske blir sommar snart..

Men man måste ju hinna fixa sitt cv lite snyggare så man kan börja att skicka in lite ansökningar på jobb.

Så har massa i huvudet nu som måste fixa..

Men mest längtar jag hem med mys och lugn och ro med ingen stress.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva eller föresten har gjort skisser på det jag ska sy om men det får ni vänta på en stund tills plaggen är sydda...

Men nu ska jag sluta och skriva..

Jo bilden är tagen hemma innan jag börja plugga jätte fin bild jag kallar den för leksand nunna för jag har min leksand filt runt halsen.

Ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0