Imorn kommer pengarna jippie!


deppig

Jadå är man här då och skriver lite..

Har verkligen inte hänt så mycket.

Vet inte vad jag ska skriva..
 
Imorn får jag pengar av csn ska bli skönt ska handla lite mat har knappt något att äta.

Annars har man den där jävla mensen som man får ha tills man blir gamla.

Men annars har jag varit lite deppig..

Jag tänker för mycket på min framtiden och vad jag ska göra har miljoner saker man vill göra men finns orken i själen nej vill bara ligga under täcket och gömma mig.

Jag går snart i personlig konkurs känner det tar på själen att bara plugga har pluggat i fem år nu i sommar ska jag ta en en paus från allt som kallas plugga.

Men snart slutar man att plugga ska bli undebart skönt att få bo hemma på Öland hela tiden.

Mest tror jag har oror över pengar i framtiden om livet inte handla så mycket om pengar så skulle livet vara enklare .


Tänk om livet bara var enklare kanske inte nästan hela svenska folket deppar och har ångest..

Men jag har en dålig dag som vilken svensk som helst.

Men jag är glad för ensak att veckorna går fort inte ofta jag säger det men nu kan jag verkligen säga det..

Men det roliga är ikväll har man sett på ett roligt program på sexan jag sa till dom andra som satt där att jag ville ha tv och det fick jag annars hade jag blivit sur. 

Men det är ett program om folk från usa som är i japan och tävlar om en miljon dollar och de tävlar i japanska tv tävlingar typ som det japanska hål i väggen om ni har sett det fast mycket sjukare och roligare tävlingar.

Jag har blivit helst såld i Japan och det får vi tacka min älskling för tur att han har bra intressen som jag tycker om.

Hoppas på en dag att få åka till Japan då skulle man shoppa loss på alla snygga kläder..

Men nu ska jag sluta att skriva om hur deppig dag jag har..

Men ha en bra dag mina läsare.

Mvh Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0