Då får man åka hem nästa helg*ler*


älskar dig.

Då hitta man hit..

Jag sitter och tar det lugnt vid datorn..

Och kollar upp lite och fixar mitt cv håller på att bli skit bra.

Har färgat håret svart idag så ska man ta en fin bild och lägga in sen åker ansökningar på jobb in.

Jag fick ett sms idag först blev jag lite chockad vad är det har ett paket att hämta på köpstaden bara tänkte vad nu då vad har jag köpt men då fick jag upp ett ljus i huvudet jag och min älskling har tradera konto ihop och det står på mig så allt kommer ju i mitt namn.

Så nu får jag åka hem nästa helg och ta ut det där paket för man måste ju ha leg till det så kan ju inte skicka ner Anton precis för dom är ju jävligt hårda på regler nu förtiden.

Så kan jag inte vänta till lovet heller för är ju en räkning med i paket tror jag och sökte på nätet om företaget och där står det att man måste betala helst inom tio dagar.
 
Är precis till nästa helg så måste ju hem men bara underbart vill ju åka hem oftare min älskling får köpa mer såna billiga saker så har jag en orsak att åka hem hihi.

Men jag gick in på mailen för kolla vad det är och det är någon sorts minneskort som min kille fick billigt känns dumt att hamna i kronofogden för den summan fick det för mindre en fem kr och sen kommer ju frakten med men men.

så är jätte glad att jag kan åka hem var inte planerat hihi men sånt som händer hihi:) Bara glad över att komma hem..

Jadå så får ju min kille något roligt också men han får vänta en vecka hihi..

annars händer inte så mycket har haft sömnad idag sydde dragkedja gick jätte bra inget fel *ler*

Och jag vävde med snart kan jag börja på en ny färg känns bra lång bit kvar tvyärr:(
 
Vill bli klar kanske någon som vill hjälpa mig med det? hihi

Så glömde jag säga att jag beställde saker genom skolan ett silver tyg det var fint sen blev det ett kimono möster som tur fanns det kvar hihi så blev det lite bh-ringar till mina bikini överdelar sen sist och minst typ 1kg silverpärlor jag och det var inte några heller så får fan sy som en galning nu lixom dom kostade 99kr känns som jag har fått en livs förbrukning på silverpärlor *ler*.

Men är glad idag tror jag iallfall mer tröttare idag en igår.

Lite orolig över det där paket allså men glad över att få åka hem tidigare eller så får jag ta ledigt nästa fredag för dom flesta i
klassen ska till köpenhamn på modemässa.

jag har inte råd med det så följer inte med så vi kanske har ledigt men fan vad bra då kanske jag hinner betala räkning nu blev jag gladare ska prata med min älskling om det senare..

Så kanske kan åka hem på torsdag kväll eller tidigt på fredags morgonen där hihi..

Men denna helg blir det Malmö och festa med några kompisar:)

Så ska jag inte dricka bara ha en lugn kväll ute och dansa och vara stöd åt mina kompisar som är singlar om dom blir nobbade så kan dom ju komma och gråta ut hihi..

Men denna vecka är rätt så lugn får jag lov att säga men endå lite stressad.

Men nu ska den tös snart kolla på Andra avenyn på datan.

Ha en bra kväll mina läsare!!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0