Till Malmö och festa i helgen.




Japp då var det fredag imorn kul:)

Då ska jag och gänget till Malmö och festa.

Vi ska dansa och jag ska inte dricka något är inte mycket för sånt. men ska bli trevligt.

Annars idag fixa jag så min älskling kunde hämta ut paket endå:)

Så han blev jätte glad över det så slipper jag vara nervös över det där paketet.

Så åker inte hem nästa helg måste jobba på modevisnings kläderna.

Har ju börjat lite smått med det men måste jobba på mer om jag ska hinna med allt till den 18 mars..

Men annars idag har man slappat i plugget vävt lite men orka inte mer sen så lata mig och inte gjorde ett skit kände lixom inte för att göra något.

Imorn åker man vid ett typ och är ner i Malmö vid tre typ...

Jag har tagit massa kort på mitt nya svarta hår och kort till mitt cv så nästa vecka blir det att skicka in ansökningar på jobb:)

Jag har suttit och funderat var jag är mest nöjd med min kropp..

Jag alltid gillat mina ögon vet inte varför men tycker bara dom passar mig känns som dom är som diamanter.

Sen mina läppar gillar jag nu har man tagit bort ringen gjorde det efter nyår så känns tomt men bra..

Men rätt nöjd över mig själv idag och hur jag ser ut. 

Jag hitta en bild på tradera på en manga figurer som likna mig kändes verkligen som det var jag:) hihi

Men hoppas det snart blir den 12-13 feb då ska man hem och sen är det lov ska bli underbart:)

Men fårse vilken av dagarna men om jag känner mig rätt så åker jag nog på torsdag kvällen så slipper man åka fredagen 13 hihi.


Men nu ska man nog ta och göra annat har packat det mesta tills imorn:)

Men ha en bra natt mina läsare.

Mvh Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0