Trött och nervös inför imorn.


Nu skriver man här!!

Har en skit stressig vecka men jag försöker ta det lugnt och det går faktiskt bra:)

Vad har hänt sen sist jo bara pluggat och varit trött typ.

Jag fick en bok i julklapp av min kompis Maja:)

Vi har varit lite sena i år både hade dåligt med pengar men skicka hennes juklapp idag:)

Ska sätta in en bild på boken:)

boken från maja Boken man fick..


Jag har packat lite in för fredagen blev inte så mycket denna gången så skönt faktiskt slippa bära på så mycket:)

Hoppas morgon dagen går snabbt så man kommer hem:)


Jo måste berätta igår var vi i klassen i en tyg affär och jag köpte lite till mig själv och till modekläderna jag ska sy till i mars.

Blev fint det enda som jag köpte till modekläderna var ett silverband.


Sen köpte jag ett tyg jag ska kanske sy en Kimono av:)

Hoppas det räcker annars får det väl bli en snygg topp..

tyget Kimono tyget..


Sen blev det ett tyg till och jag bara ville ha kändes så manga likt men endå inte kändes lite som hello kitty med en bladning av något annat som jag inte kan förklara.

Vet inte vad det ska bli av den men vi fårse.

rosa tyg Det andra tyget..


Köpte inte så mycket var rätt så dyrt där ska handla mer när man åker ner till malmö billigare där:)

Måste ha massa tyll till modekläderna...



Men dagens rubrik: trött och nervös inför imorn.

Jo jag har varit trött hela veckan rätt hård vecka kommer komma hem på fredag och kommer vara skit trött men gör inget är ju hemma hos mina älsklingar..


Sen varför jag är nervös är att jag ska till dotorn och kolla upp min allergi imorgon rätt tidigt hoppas man är pigg.

Men vet att jag inte behöver vara nervös kommer ju gå bra men endå är man nervös usch hatar att vara nervös.


Men morgondagen är stressig med känns det som men vet att jag tar det lugnt endå.
 
Tänker inte springa från dotorn precis efter.

För det är inte likt mig att springa en annan går och här tar vi det i lugn takt hihi..


Denna vecka har varit väldigt konstigt jag brukar aldrig tappa bort saker eller glömma mina saker men det har gjort massor gånger nu har glömt nycklarna och inte bryt mig om att diska eller ens tvätta.


Men kanske börjar få en 21års kris nu hihi..

Jag är glad lite med jag har vävt idag massor är så glad att jag hinner med något..

Jag har hittat en sak på tradera man vill ha bara att man skulle vara rik som sakt vill ha en hello kitty mobil men usch dyra dom är allså.

Så nu vet ni vad jag vill ha den 3 maj hihi.

me

Men kanske ska sluta skriva har säkert glömt massor av saker att skriva.

Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0