Bio ikväll:)

Ikväll blir det Harry Potter och halvblods prinsen och kan redan efter har läst lite vad folk har skrivit många tycker om den men oftas dom som inte har läst böckerna jag blev besviken i den förra filmen men hoppas denna är bättre:)

I helgen Var vi hos Antons pappa. Vi grilla och åt spela kubb och hade det trevligt.

Har gjort mycket sen sist jag skrev har inte haft tid att skriva eller orkat..

Jag har sökt jobb idag så känns skönt men känns som jobben är långt borta..

Men blir att jag skriver mer imorn efter man har sett filmen..

Just det den andra bloggen har mer blivit en åskits blogg från min sida skriver vad jag tycker är rätt och fel och om mina känslor är ju inte mycket för att prata men när jag skriver kan jag verkligen få ut det mesta känns bra.

Men nu ska jag dra en timme kvar innan man åker till stan..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0