Arbetslösas kamp till jobb.


jag med monster

Nu tar man sig tid har typ massa tid att skriva här men vad ska man skriva om?

jag sitter om dagarna och söker jobb.

Så måste man packa min pojkväns gäster åker imorn så då blir det lugnt och då kan man börja flytt packa.


Hur det är att vara arbetslös har bara varit det i veckan så har inte hunnit känna på det redigt än.

Kommer nog bli jobbigt i augusti när man märker att dom flesta börjar skolan.

Är första året som jag slipper börja skolan i augusti vilken lycka på ett sett.

Undrar på att känna sig fattig får vänta 90 dagar innan man får bidrag sen så är man lite orolig över att dom ska göra om skollagen.

Men det verkar som dom som inte har godkänt får läsa på komvux undrar vart jag sitter borde få läsa upp mina betyg då hoppas det iallfall.

Jag vann House säsong 3 på tradera och den kom igår:) så den ska man kolla på sen massor så nyfiken vad som händer sen när säsong 4 kommer med svensk text då ska den köpas.

Men snart börjar Matrix på sexan hoppas dom kan vissa den ikväll då.

Men vi arbetslösa får kämpa vidare inte ger jag upp än.

I början kanske det är skönt att inte ha något för sig men blir nog tråkigt i längden om jag känner mig rätt.

Men ha en bra kväll mina läsare..

Hm undrar om någon läser detta..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kajsa

90 dagar innan du får bidrag? Jag antar att du har sökt jobb också? Jo, det är klart att du har... hoppas jag. Dum verkar du ju inte vara..

2009-07-25 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0