Grillat,festat och städar vidare..

Då hitta man hit hänt massor sen sist men orka ta allt lite kan man få ha privat.

Jag skrev in mig på arbetsförmedlingen förra veckan ska ditt på fredag på basmöte och träffa en handledare.

Jo man städar och packar hela tiden känns det är det sista skiten kvar men går sakta framåt måste bli klar till tisdag.

Jo igår var man i Ronneby och grilla hos än kompis sen gick gänget vidare till studenternas boende på förfest hos två studenter.

Sen vidare på kvällen blev det kåren och pubtömming. var en lite kår och lagom med folk kändes som mellanstadie disco lite grann men dansa gjorde man men kul var det faktiskt jag drack bara cola och smacka lite sprit av vännerna.

Bilder finns på facebook om ni är nyfikna.

Men kom hem när det börja ljusna ute så sömnen har inte varit den bästa..


Idag har man tagit det lugnt och handlat till min bästa kompis bebis. Blev en body och ett kort nöjd med mitt köp:)

Sen städa man lite med är inte bara rummen som ska städas tvyärr så är det hela huset.

Men imorn ska man klippa sig och gå till skolan och betala det sista ska bli skönt:)

Väntar glatt på skattepengarna räddar min juni månad:)

På onsdag blir man arbetslös inte så jävla kul.

Så godnatt mina vänner snart slipper man skiten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0