Midsommar och packning!

Då har man tagit sig en stund att skriva borde skriva mer har ju lixom mer tid med sånt nu eller jag kanske inte har, Men jag bli bättre på detta:)

grillatköttetälskling grillar

Midsommarafton firades hemma med pojkvän och katterna.. Vi åt massa gott grilla på kvällen med en engångsgrill kändes roligt att grilla själv. 

älskling och jag spelarvåra kattersommar bild på mig

Sen så spela vi lite Talisman jag förlora men det vara nära tills jag hamna på fel ställe och åkte ner till början snyft men nära vara det.

spelet

Sen på midsommardagen åkte vi till min pojkväns pappa och grilla och spela massa roliga spel. Vi kom hem på lördag snacka om jag var trött efter helgens festligheter.

Jo så har man märkt att den ena katten är på smällen så får väl kattungar snart i flytten och allt.

Denna vecka har varit lugn jag har packat som tusan nästan klar med allt skönt men lite sorgligt.

igår var jag på ungdoms möte på ams gick jätte bra nog första gången jag har känd mig gamla bland alla ny studenter. 
Men mötet var nästan i två timmar men fick inte ut så mycket av det men lite.

Men har varit ensam sen igår lite skönt att få lite egen tid men skönt att älskling kommer hem imorn:)

Men nu ska jag noga ta det lugnt tror jag idag har denna arbetslösa tagit lite semester från att söka jobb men ska börja så snart som möjligt tror inte jag är lat för att tagit ledigt lite är jag värd.

Men ha så bra mina läsare kommer lite bilder från sommaren som har börjat:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0