En helt underbar helg hemma:)

älskling och jag pussas

Då var man till backa till grishuset snyft.

Vad har hänt i veckan tar det snabbt.

Sytt på min fasion week kläder är nästan klar*ler* skönt inte lika stressigt nu som tur är..

Jo i fredags åkte jag hem helt underbart:):)

Jag kom hem var trött efter resan men blev mys med min älskling glad att det är tre månader kvar tills vi kan bo ihop hela tiden.

Är mycket snack om flytt och annat men blir säkert bra till slut allt ordnar sig.

Jag fick se manga t-shirten jag har köpt på tradera den var fin kanske inte mina färger men endå glad över mitt köp..

Synd att tiden gick så fort var underbart att få sova brevid min älskling:)

 nu är det en vecka sen ska man hem igen underbart.

Vill ha pengar snart ju kontot skriker tomt och i helgen ska man på bio så blir sista pengarna som rycker där..


Men rätt låt vann på melodifestivalen:) Blev så glad att vi slapp snälla, snälla hjälp hade skäms som svensk att skicka den till moskva.

Nu måste man ju kvala in efter förra årets fiasko så hoppas det går bra men vem vet.

Men nu ska man nog sova tror jag plugga igen imorn har sovmorgon jippie..

Men lägger in en söt bild på älskling och jag::)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0