Fredag shoppa man loss idag sova man till två på dagen hihi..

Jadå var sjukling bra men hostan består...

I fredags var man i Karlskrona och shoppa loss lite..

Tyckte jag behövde det lite efter att varit sjuk blev kanske lite mycket på shopping men ingenfara har pengar endå konstigt nog kvar på kontot.. Shoppa över 1000kr men på bra saker så skäms inte iallfall eller kanske lite eller vet inte skitsamma.

Ska lägga in bilder..

Här har vi det ska jag skämmas låter er bestämma.

gillar massor!!  nära min fabofin denna medfintopp svart


Så då ska jag beskriva min fina köp..

Bild 1,2 är mitt helt klart bästa köp och dyraste. Blev helt galen i toppen först när jag gick in och kolla men sen gick jag tillbaks efter en lång shopping dag men den blev fast i hjärnan hela tiden och jag kunde ha den blev så glad så denna ska användas ofta:) är en stor modell så fick köpa xs och då satt den utmärkt.

Bild 3,4 Är helt klart rea köp För det är en Diesel topp märkte jag inte för jag kom tillbaks till internatet tänkte hjälp Anna har köpt en märkes topp inte mig likt men den var på rea så får skylla på rean den in köptes på Jc. Men är nöjd den är snygg.

Bild 5 är med ett rea köp på Jc är en vanlig snygg svart top lite Anna val helt klart syns att det är jag som shoppat den men nöjd.

rosa toptopgosedjur


Dessa 3 bilder är secondhand saker hitta en sån liten affär på stan med..

Bild 1,2 är en jätte fin topp jag hitta den känns verkligen rosa som jag och lite japansk lite som en kimono topp..

Bild 3  vad ska man säga kan bara vara jag som köper en sån här sak har en större hemma och jag blev förälskad i denna lilla så den där hemma har blivit mamma.

Jag gillade Pokémon när det kom till sverige gillar det än idag men inte lika mycket för min älskling har vissat att det finns bättre serie en Pokémon men denna underbara gula sak heter Pikachu och den är min lilla bebis och om ni hittar en jätte stor så hör av er för den ska jag ha..

bra saker

Bild 1 är många olika saker men ska förklara..

Den fyrkantiga asken är en hudkräm behöver verkligen en bra.
Min hud i ansiktet ser för jävlig ut. Är så torr med lite bladning av alla hud typer.

Så fråga om hjälp så köpte denna lite dyra men hoppas den funkar bra testa i butik och hjälp kändes som att huden var av siden. Det är kräm av märket Lumene. Så man se hur det går.

Sen den runda burken som har grått lock är hårinpackning den var på extra pris så leta faktiskt efter en hårinpackning hela dagen så fråga hon om det för det var i kassan så jag köpte det med men nöjd det viktigaste den ska man testa imorn.

Så vård produkter blev det på Åhlens och plus Melodifestivalen cd som är typ sönder lyssnat snart hihi.

Sen blev det ett svart stjärn halsband på kappahl den var bara gjort för mig..

ja ja vet att jag har för mycket smycken kan alla säga som känner mig alla blir sura när jag kommer hem med ett nytt smycke men kanske är lite av en besatt människa av smycke vissa kvinnor har skor men jag har smycke hihi..  

Sen dom två sista sakerna på bild 2

 så är det till min modevisning den med döskalle kedja ska sitta på en klänning som band köpte 2 och den andra ska vara på en hatt till klänning så köpte jag en blixtlås men tog inget kort på det.

Så är jätte nöjd med mina köp men kanske blev lite pengar som försvann men nu har jag ju kläder iallfall..

Men idag har man inte gjort mycket bara sovit till nästan två på dagen men var bara skönt..

Men fick fan hemlängtan var så ensamt i sängen.. Men nästa helg ska man hem jippie:)

Men nu ska man sluta skriva för nu orkar ni inte kanske läsa längre.

Så Godnatt mina läsare dröm sött!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0