Fashion week i Karlskrona blev en lyckad modevisning i lördags:)


lyckad fashion week

En glad Anna:)

Jag är glad över att modevisningen och podien och det i kronan.

 blev skit bra I Karlskrona i lördags:) Alla gjorde ett jätte bra jobb..

Många som tog kort på mina och Noffis kläder rätt coolt faktiskt.

Lägger in lite bilder från i lördags och så får ni se kläderna Har massa men orkar inte lägga in alla här.

ett av mina plaggmina kläder

Jag och min kompis Noffis har gjort kläder tillsammans.  Jag har tre plagg och Noffis har två plagg.

Dom blev jätte bra på modellerna känner att jag fick bra modeller.

modellerna

Tänkte sälja mina kläder så hör av er om ni är intresserade av något av plaggen.

I fredags ska jag berätta mer innan jag glömmer det..

Då sov vi hos en klasskompis Eva det var jätte kul och trevligt vi gick på bio och vi såg filmen Män som hatar kvinnor den var jätte bra för att vara svensk.

Så den kan ni gå och kolla på synd att inte den filmen jag vill se kommer ut den 25 mars.

Men lördagen var lite stressig men lyckad..

Resten av helgen har man vilat eller kanske inte städa internatet och rummet..

Nu på måndag ska man klippa sig jippie:) Har några frisyrer jag kan tänka mig men ska inte bli för kort lovar.

Denna helg som kommer nu ska man hem jippie och betala en räkning mindre kul kanske men får träffa älskling:)

Längtar tills sommaren:)

Men godnatt läsare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0