Räkningarna tar mina pengar känns det som.


våren på väg..

Då har man försökt få sig själv att inte ligga på lat sidan och skriva men ej lätt.

Usch kolla precis på mitt konto ser inte bra ut har betalt det mesta har en räkning kvar till skolan som jag ska betala mina Böcker och tyger blev inte billigt.

 Skicka precis över lite pengar till min älskling för en räkning där hemma.

Blev mindre än räknat för jag ska på kalas med fest hos en polare och då ska vi ut på krogen så måste ha lite pengar till det.

Men ska nog gå är ju född i småland haha..

Annars vad händer sökt lite fler sommarjobb har samma sökt 6-7 jobb rätt bra hoppas man kan få ett iallfall man kollar på ams hela tiden om det kommer in något nytt..

Har funderat lite på utbildning och jobb..

Tror jag aldrig kommer veta vad jag vill bli?

 Funderat att börja lite smått att plugga upp ämne på komvux distans och jobba samtigt så slipper man ta lån vet kommer bli hårt men vill så gärna ha bra betyg och behörighet till högskola men lång väg ditt vet ej om jag skulle klara av det är ju rätt mycket man måste plugga upp *snyft*.

Men får se vad blir av denna unga kvinna.

Så känner jag mig stressad i skolan vet ej varför är så rädd att jag inte ska hinna allt och väven klart fast längst inne vet man att man gör det.

Jag ska hem i helgen*ler* ska bli underbart kolla om man har fått dom där jävla papperna hoppas man får tillbaks på skatten men blir säkert att betala nu när man har dåligt med pengar.

Hur mår jag då vet inte redigt bra men blir galen på min allergi:(

Jävla kvalster om jag öppnar fönstret så tar pollen och äter upp mig så vad ska man välja en dag med röda ögon snorr för att pollen är på en eller att sova dåligt om nätterna för att kvalsterna är där och gör en konstig? 

Har funderat att beställa kvalsterskydd för kudde och se om det funkar kostar nästan 300kr men blir nästan månad..

För om man ska ha allt till täcke och sen madrass skydd så blir det något på 3000kr och det tänker inte jag lägga ut senare om det inte funkar..

Men nu ska avsluta detta inlägg är trött måste gå upptidigt imorn och göra mig fin för hemresan:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0