Varför är svenskarna så sjuka för!


sömning

Jo tyckte det passa så bra idag...

jag börja precis till friskna från en hemsk influensa som jag har haft eller har.

Jag hostar och har diarré så fort jag äter.


Men till rubriken varför är svenskarna så sjuka för..

Hm,  jag tror det är för vi är för rena av oss duschar nästa varje dag..

Det gjorde dom ju inte förr känns som dom var friskare på den tiden och hade ingen allergi..

Ibland vill jag nästan skylla min allergi på att jag är för ren av mig för några år sen brydde jag mig inte om min utseende och inte om att vara ren och lika fin.

Då hade jag ingen allergi.

Men kanske endå när man tänker efter jag är nog rätt nöjd med mitt utseende idag känner mig söt då är det endå bra.

Så får av sluta dagen rubrik..

Men vad har jag annars gjort på min sjuka dagar mest sovit och försökt bli frisk..

Mest sur för skulle på studieresa och hem till helgen som inget av det blir av suger verkligen..

Men åker hem nästan helg ska bli underbart synd att helgerna går så fort bara.

Ringde älskling i onsdags och sa att jag inte kommer hem i helgen..

Kändes jobbigt vill ju hem men vill inte smitta ner någon med detta skit..

Men alla som har pratat med mig dessa dagar nog trott att jag är dösjuk låter inte som jag när man pratar med mig..

Men hon är på väg att bli bättre men hes fortfarande..

Men nu ska hon snart försöka sova den sömn hon inte fick dessa dagar för hostan hoppas på bättre tur denna natt..

Kramar till svenska folket försöka bli friska men kanske lite rena endå!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Mysig katt :)

2009-03-07 @ 13:21:10
URL: http://www.vibbkalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0