Då är man hemma på Öland:)

Sitter man här i soffan och njuter av att vara hemma nu är det mer en exakt 40 dagar kvar tills man bor här heltid längtar verkligen..

Känns som det är skit långt men är ju bara en månad och lite till:)

Jag kom i onsdags kväll trött som man var blev ingen lång kväll..

Torsdagen blev att handla och gå till svärmor på grillat var super gott fick en liten present te och praliner men dom ligger i köket orörd.

Sen hade jag ett stort brev från mina föräldrar undrar vad det är i det..

Denna helg verkar gå otroligt sakta och det gillar jag verkligen synd att det ska bli måndag tvyärr vill inte det..

Just nu tar man det lugnt och njuter av det fina vädret inne blåser men bor ju på Öland så kanske därför det blåser hihi..

Men ikväll blir det lite god mat och se på film kanske blir lite tv-spel måste spela moon havrest vill veta vad som händer på det nya året hoppas på en kalv eller något nytt djur.

Jag håller på att plocka bland mina saker man har massa saker fundera på att sälja lite på tradera faktiskt:) 

Men nu ska man hitta på något annat..

Ha en bra dag mina läsare om det är någon som läser min blogg..

Lägger in en bra låt från Song contest 2009 såg inför igår och då var finlands låt med men fasna totalt gillar denna låt starkt har kommit in i en teckno period i mitt liv hihi.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0