Födelsedags kalas 3 gånger och en sista shopping.

Då har man tagit sig i kragen och skriva:)

Hänt massor sen sist:)

Kan berätta att den 3 maj fyllde jag år:)

Blev en lugn födelsedag:) med glass och lite presenter och tvyärr blev det en resa till skolan.


På måndag blev det att fira min dag igen blev med två av mina vänner:) Blev kladdkaka och dricka som jag hade gjort.

kladdkaka

Fick två fina tavlor av Noffis.

vackersportbrud

Jag älskar dessa tavlor Min konst och min Antons konst Han blir nog glad nu när vi kan hänga upp dom snart för nu är samling med fem tavlor:)

Sen denna vecka har det varit dräkthistoria det har både varit kul och tråkigt men hann långt med min rymdoverall som ni kommer få se senare:)

I fredags:)

Blev det en sista shopping i Karlskrona innan man blir fattig och arbetslös och får leva på min älskling känns inte bra.

Jag köpte inte alls mycket bara saker jag behövde bara en sak utöver som jag inte behövde.
'
Det blev hårbortagningsmedel, hårinpackning, dragkedja till ett plagg,knappar och sist en korsett liknade i jeans på loppis billigaste av allt.

korsett framsidakorsett baksida

Men var kul sen blev det att gå till Martina och då skulle vi fira min födelsedag där:) En annan kompis var där med Anna heter hon också.

Så blev lite presenter:)

Av Martina fick jag ett nattlinne rosa med hjärtan bra för en annan gör hål i mina nattlinne med naglarna precis som jag har gjort med lakan och rivit Anton i sömnen stackarn. 

nattlinneljusbjörn
sminkväska

Sen fick jag mer ett vackert ljus med snäckor i blått och så fick man en liten söt smink väska i rosa och svart min kompis körde med Rosa tema men hennes underbara son vara med på presenterna också:)

Sen Av Anna fick jag en bok oxen om mitt sjärntecken och så fick jag tre ljushållare i rosa glas med rosa ljus i:)

oxen:)
fina

Så blev det kladdkaka och päronsaft mumsigt värre:)

Annars i helgen har man varit hos Martina och hälsat på.

Sen går jag väntar att min bästa kompis Maja ska få sitt barn snart ska bli spännade jag hoppas på en pojke:)

Så måste jag säga till om såg två nya filmer igår:)

Madagaskar 2 stav fel som tusan skitsamma en underbar film:)

Sen såg man på en till som folk har sagt är helt underbart bra och spännade.

Men vad fan jag älskar vampyrer men snälla mes vampyrer här ska man lite fart i dom.

Så inte glad över detta men kanske blir att köpa film endå.

Nu kan ni sägert gissa vilken jag menar filmen Twilght:) Så ni missar inget om ni skiter i att se den.

Men ska dra och ducsha nu:)

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0