Måste ta tag i sakerna nu:)


blommor

Då har man tagit sig tid till detta skämms över att inte ha skrivit på länge.

Men vad ska man säga var hemma i helgen som var hur underbart som helst:) Kändes i luften att snart man blir hemma på heltid:)

Men blev härligt men stressigt på söndagen för då skulle Anton till Dalarna och till skolan en sista gång innan vi får svaret om han kommer in spännade gäller ju mitt liv med känns lite läskigt faktiskt.

Men veckan börja med stress en kort skön vecka som vara till onsdagen underbart elr kanske nej har massa att göra till modevisning känner mig stressad som tusan både det och sen måste vi städa internatet.

Stressen är här:(

Men snart slut och då blir det lugnt har ej hört något från mina jobbansökningar så blir en arbetslös tös.

Men ska snart skriva i mig på ams har tagit ledigt en vecka innan vi slutar.

 så jag kan skriva in mig för dom har inte öppet då jag slutar dagen efter så tänkte vara ute i god tid innan alla studenter kommer.

Så mitt nya liv blir hårt och fattigt men har ju alla nära och kära så detta ska nog gå bra:)

Mest som jag orolig över är pengar men vi är ju två om räkningarna det känns bra:)

Jag har köpt song contest cd samma tag som finalen var:)

Men denna helgen måste jag sy och åter sy för att slippa stressen:)

Men alla som vill är bjudna på modevisning den lör. 30 maj kl.13.00 i Bräkne-hoby folkhögskola.

Ha en bra dag

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0