Mörka jobbiga moln över min planet just nu!

hihihi..

Då är man här med lite förkylning som håller på att bli bättre:)

Men modevsining skit denna vecka som häxorna från Oz fixar som jag kallar dom.

Känner inte alls för detta vill vissa upp mina kläder inte spela cirkus apa.

Så har massa annat fundera på jobbigt men går inte att bestäm förens man veta alla svar känns som en lång jobbig väntan.

När man pratar med andra så har dom typ miljoner tips på vad jag ska göra olika den andra tycker så och den andra tycker så jag blir snart snurrig i planet här uppe allså.

Så här är det min kille ska studera i Dalarna om han kommer in och jag kanske ska flytta hem till mina föräldrar om han kommer in.

Vad jag tycker vet inte redigt både jag och nej alltid finns det för och nackdelar med allt här i livet. 

Men känns jobbigt nu kommer bli lättare när man vet svaren så hoppas han får reda på om han kommer in snart så jag kan veta vad som händer.

Men det blir ju bra på något sett bara kommer bli jobbigt att vara ifrån Anton så många mil han klara det bättre än jag..

Men vi ska kämpa älskar man varandra så kan man kämpa mot det mesta.

Vi bråka lite i måndags men blev sams rätt fort läskigt när man nästan har samma temprament och humör.

Men hoppas jag fått ledigt nästan vecka så jag kan komma hem skulle kännas skönt..

En polare blev ej godkänt i ett ämne här fast hon jobbat bäst bara för lärarena är knäppa här hon har gått hät fyra år och inte fått ett skit för det. för att dom ej gillar henne som elev dålig stil.

Vi fundera på att gå till tidning men tror ej vi hinner det faktiskt men får se..

Men är faktiskt lite glad iallfall slutar om en vecka så lite ljust ser dett ut på planet här.

Kommer sakna mina polare snyft..

Men nu måste denna tös försöka äta!!

Kramar till mina trogna läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0