beställt massa nytt och snyggt:)

Då har man beställt lite kläder*Ler*!

Först beställde jag från h&m som jag just har blivit kund i.

Hitta en så snygg topp där som jag inte hitta i affären tre kvarts arm älskar sånt som bara går halva vägen och den fanns i lila också men hoppas den svarta passar och om jag gillar den kanske man slår till med en lila sen men vi får se och så blev det ett par leggings är ju leggings drottning skulle jag säga.
Men får hem kläderna i veckan eller nästa..


svart

Sen Dom svarta leggings och jag vet borde inte bara handla svart men jag är ju bara gjord för svarta kläder och rosa sen lite limegrön kläder. 

Tyckte för några år sen att H&M hade blivit dålig på snygga kläder men grattis dom har blivit bättre:).


leggings


Sen handla man från Ellos med *ler*. Det blev ett par normala byxor och svart hihi behöver byxor om inte jag ska springa runt i att ha hål i leggingens hela vintern och hoppas verkligen jag kan ha dom.

Blev strl. 44 som jag brukar ha i byxor så håller tummarna.

Sen blev det hipstertrosor med blommor och prickar hihi. 

Sen blev jag glad min älskade klockradio har gått i graven snyft så fick man en klockradio som erbjudande på ellos om man handla över 200kr och klockan slår nog inte min gamla snygga men bättre med en som funkar.. Sen fick jag massa rabatter yes behövs här..

byxor

trosor
klockradio

Så mina köp och är jätte glad:) nu får man vänta att dom kommer hem också:)

Annars händer inte så mycket annat och ska ge min kille lite pengar för hyran från i sommar.

Så alla ha en bra helg:)

Så håll koll på min andra blogg dagens inlägg kommer handla om mode:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0