Blir lite nere faktiskt av detta!

lolo


Vet inte vad jag ska skriva men blir bara nere av att behöva att höra om jag har kille.

Släkten börjar snart undrar när han inte hör av sig till mig och jag blir nere för känns som jag inte finns snart.

Jag är trött över att behöva ha ett distans förhållande känns mer som ett blogg förhållande om jag ska veta vad han gör så får jag läsa hans blogg och älskar ju han vill inte ha det så här och jag ska inte krusa han om han vill något så får han höra av sig och hans mobil verkar ju funka.

ville bara skriva av mig men blir faktiskt sur över detta och det kommer han med bli men skitsamma för jag har också mycket att göra i livet.


Men annars har jag det jätte bra jobbar och står i på konsum och träffar massa folk väntar bara på att åka på någon förkylning.



Men nu måste man hitta på något att äta:)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0