Första veckan på praktiken avklarat!

Då har man avslutat en vecka på Konsum och allt gick jätte bra..

Jobbat till sent på kvällen med 21.15 gick bra skönt att pröva lite andra tider..

Annars har jag knappt hunnit med något annat än praktiken är rätt slut efter jag har kommit hem.

I fredags jag var jag duktig och ringde till vägledningscentrum och beställde tid fick en den 25/9 en fredag så missar bara två timmar av praktiken men gör inget.. Ska bli skönt att få reda på lite om studier och yrken som skulle passa.

Sen blir det att kontakta syon på komvux så jag får reda på vilka ämne jag ska söka till våren..

Så tar lite i taget och nästa vecka måste man höra av sig till sin handläggare på ams.

Så mycket nu faktiskt..


Annars har jag inte gjort så mycket mitt älskade Andra Avenyn har börjat är helt grymt bra så nu börjar serien man vill se på kvällarna komma tillbaks:)


Börjar tidigt i veckan bra för kan se vakna med the voice skit bra morgon program på femman:) och så börjar dom fixa med taget så får ju inte sova endå.


Men nu ska jag försöka göra annat.

Ha en bra kväll!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0