Honungsmask gör ens deppiga dag mycket bättre!


regn


Vad ska man säga ska nog bli en igelkott och sova genom hela vintern och vakna till våren.


Är deppig som tusan men försvinner väl någon gång i livet och ikväll funka det med lite pelling och ansiktsmask för att bli lite på bättre humör.

Inget är som det ska känns det som blir galen..


Tycker allt är trist och känns som alla har glömt bort mig.

Det postiva är att jag har fått praktik på konsum och får pengar snart hoppas jag.

Sen har man lagt in en annons på tradera. skönt att bli av med lite skit:)

Jag ska försöka gå ner lite i vikt och försöka äta lite bättre och funkar rätt bra men man går till dumma vanor när man inte mår så bra i själen.

Alla tycker jag ser annorlunda ut vet inte om det är bra eller dåligt tror det beror mycket på mitt dö trista hår..

Imorn ska man till stan och till ams och fixa det sista jag behöver veta på ett tag eller en månad.


Rätt deppigt inlägg men jag ville skriva av sig och hoppas min babyhud i ansikte håller i sig:)

Kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart människor tycker du ser annorlunda ur.. från att ha svart eller ROSA hår till att vara naturlig och klippt lugg.. Faan jag kände ju knappt igen dig på facebook ler



Bra att du försöker hitta saker du mår bättre av, att ta hand om sig själv är jätteviktigt!!



Du är alltid välkommen hit om du behöver en paus från livet.



Kram syrran

2009-09-04 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0