ont i halsen..

Då skriver man igen det bästa med söndagar att man har lite tid över.

Jag har ont i halsen men var värre igår så känns bra att det är lite bättre idag.

Så glad att jag kunde ha alla kläder jag skickade efter dom är jätte fina och mest glad att byxorna passa.

idag har man fixat med sina papper och hjälp vad papper man har.


Jo i fredags var jag på möte på vägledningscetrum i Västervik och det gick bra hon skulle höra av sig lite senare i veckan var lite frågor som hon inte kunde svara på direkt.

Men hon var jätte trevlig och kändes att det var på tiden att någon som förstår mig att jag verkligen vill plugga upp mina betyg för att jag ska må bra i själen och att komma någonstans med livet.

Så blir väl att kontakta komvux så fort ansökningarna har kommit ut så man kan göra nivå text så man vet vad man ska plugga..

Mest nervös för att inte komma in till våren men hon trodde jag hade bra chans att komma in.

Så snacka vi lite om högre studier till efter att plugga upp och vi får väl se efter nästan tre år på komvux eller hur långt det kommer ta att bli klar..

Men min själ säger att det är det rätta att göra för mig.

Sen efter mötet gick jag snabbt till station och hann med tåget så kom lite tidigare till Isa i byn så vi bowla på kvällen förlora stort men fick två strikes gött.


Men nu måste jag fixa med annat ikväll blir det top model:)

Skönt att dom försöker ta in lite större modeller också och Tyra Banks är ju inte smal heller.

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0