Året som gick och året 2010, som har börjat.

Hände året 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gått klart en kurs på en folkhögskola, festat på nattklubbar i Malmö,m.m.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, vad jag vet.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mariette och min syster.
4. Dog någon som stod dig nära?  ja, men inte som jag känner.
5. Vilka länder besökte du? inga vad jag vet.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En ny laptop.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? oj vet inte.
8. Vad var din största framgång 2009? Pass
9. Största misstaget? Att inte söka till komvux för hösten 09.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? fått massa allergier och inflesan, skadat tån.
11. Bästa köpet? Nya mobilen och ipod nano.
12. Vad spenderade du mest pengar på? studiematrial
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag blev moster.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Massa fina, ballader.
15. Är du gladare eller ledsnar nu jämfört med tidigare i år? bra fråga, jämt upp, lite gladare, men en då jobbigt att ta upp gammalt skit.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pass.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt!
18. Hur tillbringar du Nyår? Hos en tjejpolare.
19. Blev du kär i år? nej..
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn
21. Bästa boken du läste i år? Tyda dina drömmar.
22. Största musikaliska upptäckten? Pass
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick? Pass
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Den firades i blekinge och Öland.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rock/emo stil.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns många, mest sportfånar.
30. Vem saknar du? Alla mina vänner, runt om i landet.
31. De bästa nya människorna du träffade? Vet inte, har träffat många.
32. Hur ser det nya året ut? Studier,simma och bara leva ett jävligt bra liv.


Mina löften för detta år 2010!

1. Göra mitt bästa på komvux.
2. Våga stå för mina åsikter.
3. Simma en gång i veckan, (Utan då jag har mens).
4. Gå ner 10-12 kg, för min egen skull.
5. Sköta min allergi bättre.
6. Hoppas hitta kärleken.
7. Sy mer.

Detta är inga nyårlöften, detta är mina personliga löften och beror på, hur mycket tid studierna tar.
För studierna och att jag ska jävligt kul, kommer först efter min familj.


Så, nu fick ni veta lite smått och gott:)

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0