En vecka, kvar tills man börjar på komvux.

me

Då tar man sig tid att skriva i sin blogg, som sagt jag inte är så duktig på det, nu förtiden.

Jo, om en vecka börjar man på komvux efter en lång väntan:) ska bli spännade och en himla stor utmaning, så kommer nog inte vara så kontakt bar sen, för tänker fokusera på studierna, rätt mycket.

Lite nervös faktiskt men vet en då någon stans att det kommer gå super bra:).

Har många som har sagt att dom gärna hjälper mig om jag skulle fasna i någon hemsk hem uppgift och det tackar jag verkligen för:) Fixat det mesta allt utan ett block till matematiken, hade helt glömt bort att man ska rutit block.
Så denna vecka är min sista som arbetslös och blir utskriven från ams på måndag, tänk att det räcker med att skicka ett mail, till sin handläggare på ams.

Nu sitter man här, nervös för ett läkarbesök imorn för min allergi, behöver verkligen något innan jag får näsblod eller blir helt knäpp av alla nysningar och svullnad i halsen är inte så jävla kul, ska ni veta gott folk.

Men nu ska jag se på tv:) ni kanske får veta hur det gick imorn om jag orkar skriva i bloggen, hitta ingen ro att skriva..

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0