Förkylning med feber, fyfan...


sommar, längtar

Då har man som vanligt åkt på en förkylning och plus feber.

Min mamma har varit sjuk hela helgen och jag trodde, att man denna gången skulle ha turen att slippa denna jobbiga sjukan.

Men nej då på måndagen, åkte jag till plugget och snacka om att man mådde skit hela dagen.

 Så när man kom hem och tog tempen, jo då hade man ju feber och snacka om man blev sur.

Jag råkar alltid ut för denna så kallade förkylning, tror det har en del med min allergi, som gör att, jag har lättare att få det.

För så noga, man är med sin hälsa nu har man aldrig varit.

Man har typ sovit hela veckan, sen måndags och snacka om att man får ångest av att missa sina studier, denna vecka.

Hoppas jag inte har allt för mycket att ta igen, nästa vecka.

Sen så fick man avboka sitt astma test, som jag skulle ha gjort idag, men fick en ny tid tills tisdag:).


Annars så bråkar man fortfarande med csn och försärkringskassan.

Det verkar lösa sig nu, har två utbetalningar kvar från min tid sen jag var arbetslös.

Men sen ska man få från csn.

Har nu också fått, att jag ska betala av mitt csn lån. Här är det mycket på gång.

Men annars är livet bra och snart kommer denna hemska alla hjärtans dag "usch" säger jag.

Gillar inte högtider eller att fira saker, som ger massa pengar till butiks branchen.

Men nu ska jag fortsätta vila mig<3

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0