Köpt en Ipod nano:)


ipod


För mina julpengar.

Så köpte jag en ipod nano, rosa 8 Gb:)

Köpte också till ett par, bra hörlurar och sen ett skydd till ipoden.

Kändes som en dyr sak eller det var den ju också, men kommer användas väl på mina åk, stunder till komvux:)

Som sagt la till lite av mina egna pengar också:)

så nu väntar man på den saftiga fakturarn från affären.

Som tur räkna lilla jag fel, märkte jag när man kom hem att jag hade mer pengar en jag trodde, vilken himla tur att man räknar fel åt rätt håll, denna gången.

Så Har knappt använt denna ipoden för den är betalt, lagt in låtar och laddat ner itunes:)

Sen har jag också skaffat Spotify, efter en tids sökande efter invite. 

Nu kommer mitt pluggandet, bli mycket bättre, med musik både till åkandet till plugget och på hemma plan:)

Får avslutat detta inlägg, lika försenad, som dom mesta av mina inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0